18 Ekim 2011 Salı

Çağan Adım Adım büyüyor

Bugün siparişini verdik, gözümüz postada ilk set gelene kadar dört gözle bekleyeceğiz. Değişik bloglarda çok keyifli yorumlar okuyunca, Çağan ve annesinin bu sete ihtiyacı olduğunu düşündüm. Biz böyle setlerle büyütülmedik, onca bilim adamı, doktor mühendis var onlarında böyle özel setlerle büyütüldüğünü sanmıyorum, ama bu set'in oğlumla eğlenceli ve verimli paylaşımlar yaşatabileceğine inanıyorum, birlikte nasıl aktiviteler yapsak konusunda bana destek olacağına ve yol göstereceğine inanıyorum, bu set aslında oğlumdan daha çok bana yardımcı olacak. İlk setimiz gelince bir aktivitemizide sizlerle paylaşacağım.
 
www.adimadim.com
‎0-4 Yaş Adım Adım İnteraktif Çocuk Gelişimi Seti. Eğlenceli Eğitim, Planlı Gelişim. Çocuk kitapları, Hamile kitapları, Ebeveyn kitapları, Kişisel gelişim kitapları, Bebek gelişimi kitapları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.
Sevgiler
Nana