27 Nisan 2012 Cuma

Babamızın Doğum Günü

Bugün özel, bugün güzel bir gün 
İçimde tarifsiz bir huzur var 
Bütün gece dua ettim yine 
Ne güzelmiş senle yaşananlar... 
Bu sabah çok erkendi uyandım 
Karanlıktı hala tüm sokaklar 
Yağmur Yağdı, yıkandı tüm şehir 
Güneş açtı bütün hatıralar 
Doğum günün kutlu olsun canım 
Mutlu olsun benim diğer yarım 
Doğum günün kutlu olsun canım 
Yanındayım yerim senin yanın 

Ayna grubuna ait şarkının sözlerinin benim duygularımı yansıtan bir kısmını paylaşmak istedim, diğerlerini almadım. 



Gündüz Güneş, Gece Ayımsın 
İlk göz ağrım, Son aşkımsın. 
İyi ki doğdun İyi ki varsın. 


Sana dünyanın en özel hediyesi olan oğlumun öpücüklerini gönderiyorum.


IIIMMmmaaahh ;))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.
Sevgiler
Nana