9 Mart 2012 Cuma

Blog'umun Hit'ini Nasıl Artırabilirim?

Blog takipçilerimin sayı olarak artması ve yazdığım yazıların okunmasını, onlara geri bildirimler yapılmasını çok istiyorum. Çünkü bu beni daha çok teşfik edecek ve daha güzel paylaşımlar yapmak için, araştırma yapmaya sevk edecek, daha çok zaman ayırmamı sağlayacak bunu farkındayım.

Bu nedenle; ufak çaplı bir araştırma yaptım ve gördüm ki! Blog takipçilerine çeşitli hediyeler göndererek takipçi sayısının artmasını sağlayan arkadaşların varlığını farkettim.

Bende bundan sonra her ayın sonunda bir hediye göndermeye karar verdim. Hediyeyi kazanacak kişide aradığım şartlar var elbette; birincisi Blog'uma üye olacak ve takibe alacak ve ikincisi yazılarımdan en az birine yorum yapacak. Birden fazla yazıya yaptığı yorumların, her biri için ise bir çekiliş hakkı kazanacak.

Ay sonunda random olarak bir çekiliş yapıp, kazanana o ay ki hediyemi göndereceğim.

Mart Sonunda; 

Sevdiklerinize aşk dolu güzel sofralar hazırlarken size yardımcı olacak hediyeyi gösteriyorum.



Kazanan, 1 Nisan Pazar günü açıklanacak ve hediyesi istediği adrese kargolanacak.

3 yorum:

  1. Bu arada, hediyemiz Butterfly adlı kullanıcıya gitti. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Hatice Hanım,çok güzel bir hediye aldım sizden teşekkür ederim..Blogunuzu takip ediyorum ,yazılarınızı okuyorum ve çok keyif alıyorum..Benim kızım büyük olduğu için unuttuğum o kadar çok olay varki sizi okurken eskilere gidiyorum ve kızımın yaptıklarını hatırlıyorum..Oglunuz Çağan'ı çok öpüyorum..tekrar çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.
Sevgiler
Nana