8 Mart 2012 Perşembe

The first coloring activity sheet

İlk Boyama Aktivitelerimiz
Boyama kitaplarının o karmaşık resimleri yeni başlayan çocuklara göre değil, gittiğimiz bütün kitabevi ve oyuncakçılarda, boyama kitaplarına bakıyorum. Hala uygun bir kitaba rastlamadım. 
Hal böyle olunca oğluşun kitabını annesi hazırlasın dedim ve işe koyuldum. Şimdi sizlerle paylaşacağım resimlerin herbirini web'de farklı sayfalardan bularak biraraya getirdim. Çağan için Print out'larını alarak oluştuştuğum bir dosya var, adıda "Çağan'ın Boya Kitabı" . Boyadığımız activite kağıtları bir süre buzdolabında sergileniyor, sonra yenilere yer açmak için, eskiler sırayla dosyaya dönüyor, böylelikle oğlumun ilk aktivitelerini muhafaza'da edebiliyorum.

Step1. Meyvalar


Step2. Şekiller





1 yorum:

  1. Resimlerin üzerine tıklayarak orjinal boyutlarına ulaşabilirsiniz, Hadi çıktı alarak, çocuğunuzla eğlenceli vakit geçirmeye ne dersiniz?

    YanıtlaSil

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.
Sevgiler
Nana