1 Mart 2012 Perşembe

Uzun zamandır yazamadım

Oğluşun rahatsızlıklarından dolayı, Aralık ayından beri devam eden doktor hastane tetkik işlerimiz çok artmıştı bu nedenle iş yerimden biraz izin aldım ve Şubat ayının neredeyse tamamında izinliydim, 27 Şubat'ta Çağan kreşe başladı, bende işime döndüm. Sağlık işlerinden arta kalan zamanlarımızda oğlumla mütiş keyifli ve de verimli zaman geçirdik. Birbirimize doyamıyoruz. 

Kar yağışından kafamızı kaldıramadık tabi birde işin o boyutu var. Ankara'ya yıllardır böyle kar yağmamıştı. Sürekli yağış olunca minnak kuzum Kar'ın ne olduğunu o kadar iyi öğrendi ki! 

  




5 yorum:

  1. bende nerelerdesiniz diye merak etmiştim. umarım çok önemli sağlık sorunları yoktur
    bol bol yazın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten mi? birkaç arkadaş dışında takipçilerimiz olduğunu bilmiyordum, çok mutlu oldum.
      Hala prosesi devam eden sonuçlarını alamadığımız tahliller var, 2-3 ayda ancak çıkar dediler onları bekliyoruz, hergün dua ediyorum, birşey çıkmaması için.
      Madem sizin gibi değerli takipçilerim var o zaman daha çok yazarım.
      Dünya Kadınlar gününüz kutlu olsun.
      Sağlıkla kalın.

      Sil
  2. umarım çok önemli şeyler değildir ve güzel sonuçlar alırsınız.sizin için dua edicem çağan çok şanslı sizin gibi onunla sevgiyle ilgilenen bir annesi var.gelişimine çok önemli katkıda bulunuyorsunuz bence.
    birde size danışmak istediğim birşey var organik gıdalar hakkında ne düşünüyorsunuz?benim olduğum yere pazar çok uzak .birkaç yer eve servis yapıyormuş bir bilginiz varmı acaba.dr.umuz organik tarım artık yapılamaz bunlara takılmayın ticarete dökülmüş diyor.ben ev hanımıyım ve çevremde çok arkadaşım yok eşimin görevi nedeniyle burdayım.arkadaşlarınızdan alışveriş yapan varsa nasılmış bir fark var mıdır acaba?

    YanıtlaSil
  3. Eda'cım,
    ben senin e-mail adresini göremiyorum. Bizim mail adresimiz "caganyilmaz0653@gmail.com", rica etsem benim için "ben eda" diye bir posta gönderir misin?
    Sana organik tarım hakkında bildiklerimi anlatacağım, hatta bu vesileyle blogumuz içinde bir makale hazırlayabilirim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. gönderdim mail adresimi ama cevap alamadım sizden

    YanıtlaSil

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.
Sevgiler
Nana