26 Mart 2012 Pazartesi

Ana-Oğul Hastayız :((

Geçen hafta oğluş'un burnu akıyordu, iki kere gece acil doktoruna götürdüm ve hafife aldılar burnunu sık temizleyin ateşinide çıkarmayın deyip gönderdiler. İlaç takviyesi başlamıştık geçeceğini düşünüyordum ama Perşembe gecesi  oğluşun ateşi ve inlemelerinden, sabaha kadar gözümüze uyku girmedi. Bu sefer acil doktoruyla görüşmemeye karar verip sabah Bengü hanıma götürdüm oğlumu. 

Sonuç şöyle; annesi her iki kulakta çok fena orta kulak iltihabı olmuş. Gerçekten sinirlerim bozuldu aynı hafta iki kere acil'e gittik ve daha erken müdahale edilmiş olsaydı, ilerlemeden müdahale etseydik oğlum bu kadar acı çekmeyebilirdi. Tabi bu arada bana da bulaştırdı, kulaklarımda bişey yok ama her ikimizinde sesi çıkmıyor. Oğlumun şiddetli  kulak ağrısı ise tam bir felaket. Ana-Oğul antibiyotiklerle yaşıyoruz son birkaç gündür.

Hastalık günlerinde imdadımıza yetişen muhteşem aletimiz Braun ateşölçerimiz ise kazaya kurban gittiğinde onun aslında ne kadar değerli ve işe yarar olduğunu anladım. Çağan'ın gecenin bir vakti yere atması sonucunda artık çalışmıyor, sabahı zor edip eczaneden basit birşey temin ettik, fakat onlarında bir süre koltuk altında beklemesi gerekiyor, çocuk küçük olunca bu da bir savaşa dönüşüyor. Baktım olmayacak Joker'e gitttim daha önce oradan almıştım ve garantisi devam ediyor, bana teknik servis adreslerini verip gönderdiler, biz gönderelim yardımcı olalım yok. Zaten zor durumdayım canım sıkıldı eve döndüm. Bugün Ankara'nın bir ucundaki teknik servise gideceğim, ama Joker'den bir daha alışveriş yapacağımıda sanmıyorum. 

Islak bezler ve çıplak bebek


Bu arada, ayakkabılarımla ilgili yazıma eklemeler yapmaya devam ediyorum, sağolsun Gökan kardeş bizde kaldığı gün leopar ayakkbılarımın resimlerini çekmiş.

2 yorum:

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.
Sevgiler
Nana