6 Mart 2012 Salı

Yeni Oyunumuz Aynısını Bulma

Çağan'la daha etkili ve verimli zaman geçirebilmek için destek aldığımız bir kurum var, hafta'da 2 seans 45'er dk anne-oğul ve eğitmenimizle birlikte aktivite yapıyoruz. Eğitmenimiz Sema hanım alanında uzman, doktorasına devam eden çok tecrübeli aynı zamanda da bir anne. Onun tavsiyeleri bizim için çok değerli.

Çağan seanlardan sonra bacağına yapışıyor gitmesini istemiyor.

Ev ödevi olarak verdiği aktivitelerimizden birini bugün sizlere anlatacağım. Çoraplarımızla başladığımız eşleştirme oyununa, meyvalarımızla ardından birbirinin aynı oyuncaklarla devam ettik ve artık Çağan aynısı kavramınn ne olduğunu biliyor.

1.Step: Çağan'a ait bir çorabın tek eşini elime alıp diğerini Çağan'ın görebileceği bir noktaya bıraktım. Daha sonra oğluşa elimdeki çorabı göstererek, diğerini bulamadığımı, aynısından görüp görmediğini sordum, tabi diğer teki görse bile algılayıp getirmesi çok kolay olmadı. Önce birkaç kere ona yardımcı oldum ve çorabı değiştirdim verine portakalları getirip ortalığa oyuncakların arasına saçtım. Elime bir portakal alıp aynısını istedim. Sonuç mükemmel.

2. Step: Çorapların sayısını 2 ye çıkardım, Meyvaların çeşidini artırdım.

3. Step: 2 şer tane edinilmiş evcilik setleri ile devam ettik. Plastik kaşıklar, bardaklar, tencereler gibi.

Oyunu oynama şeklini değiştirebilirsiniz, piyasada satılan eşleştirme kartlarınıda kullanabilirsiniz, bizimkisi evde var olan imkanlarlada aynı aktiviteyi yapabildiğimizi göstermekti.



Çocuğunuza hem yeni kavramlar öğretip hemde birlikte aktivite yapmak istiyorsanız, uygulamanızı tavsiye ederim. Biz çok keyifli zaman geçiriyoruz.

Haydi Oyuna!....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.
Sevgiler
Nana