13 Nisan 2012 Cuma

Petlas'dan Lastik aldık.

Çağan'la babası gitti Petlas'tan lastik aldılar. Babamız bana sordu, ucuz ama iyi 4 lastik lazım, bir iki arkadaş ve kullanıcı tavsiyesi, fiyatta güzellik olunca petlas al dedim. Çarşamba günü sabah ben direk ofise geldim oğluş ve babası keyifli kahvaltının ardından lastik almaya, akşam sordum, arabamız nerde, özellikle söylemiştim, araba hediye edecekler atlama bu durumu demiştim. ellerinde araba olmadığını söylemişler.

Tabi ben durur muyum? Dün Petlas bölge müdürlüğünü aradım, her lastiğe verilmediğini anladım, 16 jant üzeri performans lastiklere hediye ediyorlarmış, ama tabi bizim aldığımız da bu sınıftaymış ve verilmesi gerekiyormuş. Firma, aldığınız bayi ile iletişime geçin ellerinde kalmadıysa biz onlara gönderelim sizin için dediler. Aldığımız bayiyi arayıp konuştum (Burada bayinin kötü niyetli olduğunu düşünmemek elimden gelmiyor açıkçası) pazartesi günü oğlumun arabası bize ulaşacak.
Ama çok şirin değil mi?





2 yorum:

  1. Paylaşımlarınızı yakından takip etmekte ve çok beğenmekteyim . Jaluzi Perde olarak

    paylaşımlarınızın devamını bekleriz .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.
      Son zamanlarda iş yoğunluğundan vakit bulamadım ama paylaşımlara çok yakında devam

      Sil

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.
Sevgiler
Nana