9 Nisan 2012 Pazartesi

Pazartesi Sabah Kazası

Dün gece geç saatte babamız geldi, oğluş bana bütün gün eziyet ettikten sonra babişi ile keyifli keyifli oynadı, banyo oldular, birlikte uyudular. 
Her sabah erkenden kalkan çocuk, babasının kokusunu alınca uyanmak istemedi, zorla kaldırdık, derse yetişmemiz gerekiyordu. Bu hafta öğretmeye çalıştığımız hayvanımız Vak vak ördeğide yanımıza aldık ve evden çıktık. Ördeği her aktivitemize dahil ediyoruz, onunla yatıp, onunla yemek yiyoruz, onada soruyoruz herşeyi, onun ağzından ördek hikayeleri dinliyoruz ki Çağan ördeği iyice tanısın.

Çağan'a ördeğinde okulda onunla oyun oynamak istediğini anlatacaktım ki! Daha 3 km bile yol gitmemiştik, sıkışan trafikte arkadan bir arabanın çarpmasıyla sarsıldık, oğluş biraz korktu ve mızmızlanmaya başladı, ben onunla ilgilenirken babamız'da kaza ile ilgilenmeye çalıştı. 





Bir ara bana dönüp tutanak var mı dedi ama olmadığını biliyordum. Sıkışan ve ağır ilerleyen trafikte hareket halindeki bir sürücüye işaretle tutanak olup olmadığını sordum o bakarken başka bir sürücü hemen bir tane camda uzattı. Bazen çok dostça eller ummadığınız anda uzanabiliyor teşekkür ettik ve trafiği tıkamamak için fotoğrafları çekip kenara geçtik tutanağı doldurduk ve dersimizi de kaçırdık. 

Pazar günü başımıza gelenler yetmezmiş gibi birde haftaya kaza ile başladık ama hayıra yoralım, hayır olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.
Sevgiler
Nana