24 Nisan 2012 Salı

Sabah Baharım'daydım


Geçen hafta oğluş hastaydı sabaha kadar uymayınca, doktor hastane gezmekten, kontrolüme gidememiştim. Bu hafta'da eşimin daveti nedeniyle ufak bir seyahat yaptık, cumartesi olan kontrolümü bugün'e ertelemiştim. 
Bu Cumartesi günüde, ödevlerimi aksatarak gitmiş olursam Bahar kulaklarımı çekecek. Ben çok kötü bir öğrenciyim. 

:S ya hem kilolarım ve onları verememekten korkuyorum, hemde kendime engel olamıyorum bu nasıl bir çelişkidir onu ise hiç bilmiyorum. Ama Bahar'a karşı çok mahçubum onu iyi biliyorum. Buradan kendisine sevgilerimi gönderiyorum. 


Bu fotoğrafı severek takip ettiğim AnneKaz'ın sayfasından alarak paylaşıyorum. 

Bu fotoğrafa şöyle bir yorum gelmiş. 
"Allah her kilolu kadına en küçük beden pantolon giymeyi nasip etsin"

AMİİİİİNNNNNNNNNN! diyelim. :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.
Sevgiler
Nana