2 Nisan 2012 Pazartesi

Oğlumun Sanatsal Çalışmaları

Dün evde temizlik vardı, sağolsun emektarımız, Emine dün Çağan'ın döküntülerini toparladı. Sıra mutfağa geldiğinde, dolap kapaklarındaki ve buzdolabındaki, şahane karalama çalışmalarını görünce, oooo sıpa, durdun durdun hızlı başladın dedi oğluşa. Bir yandan dolapları siliyor bir yandanda bana çocuğa kalem verme kreşte zaten veriyorlar sen bide evde verme deyip durdu.

Oysa ben o resimleri öyle sevmiştim ki! Oğlum eve gelen herkese yaptığı çalışmaları gösteriyor ve mutlu oluyordu. Muhtemelen yine yapacak ve bu sefer Emine'ye silmemesini söyleyeceğim, bu sabah kalkınca eksikliklerini hissettim. :((
Oğlumun sanatsal çalışmaları yok olmuş.

2 yorum:

  1. Bırak çizsin dolapları duvarları, uzmanlar boyama kitaplarının çocukların hayal gücünü sınırladığını söylüyor.
    Bu arada sayenizde çocuk gelişimiyle ilgili bir sürü şey öğrendim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) evt bende engel olmuyorum açıkçası, istediği gibi çiziyor. Bence iyi oldu öğrendiklerini uygularsın gelecekte junior zeliş'e ;)

      Sil

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.
Sevgiler
Nana