20 Nisan 2012 Cuma

19 Mart Perşembe Aktivitelerimiz

Şaka bir yana, haftalık program yapmaya başladığımızdan beri daha düzenliyiz. Önceden ne oynayacağımızı bilemediğimizden oyuncakların arasında kaybolurduk. Hatta Çağan İlgisini çeken oyuncakla bütün gece ilgilenmek ister onu bırakmak istemezdi. Fakat şimdi daha farklı oda bir seri aktivite yapacağımızı anladığı için sırada ne var acaba diye bekliyor nanasını.

Dün akşam yemeğinden sonra Çağan biraz serbest zaman geçirdi, ne kadar mı? ben mutfağı toparlayana kadar, çok kısa bir sürede evimin altını üstüne getirmiş. Ortalığı toparlayıp, Çağan,! hadi oyun zamanı dediğimde çığlık koptu bunu bekliyormuş.

Programııza göre; küp bloklar ve legolarla oynayacaktık, odamıza gidip küp bloklarımızı seçtik, ama Çağan legoları istemedi, boya yapalım mı dedim, hemen boyasını ve dosyamızda resmini seçtik.

Önce; Nana ve Çağan'ın Boyama Kitabı'ndan armut resmini seçtik ve boyama aktivitesi yaptık. Aynısı kavramını öğretmeye çalıştığım için, aynı sayfada, aynı resimden iki tane vardı. Birini ben boyadım diğerini Çağan. Buzdolabına asma konusunda da geri kalmadık. 



Bu arada, fotoğraflarda görünen yerdeki kilimvari şey koca bir pike, Çağan'ın yürümeye başlamasıyla, doğduğundan beri yere serdiğim, sürekli takılıp düştüğü yorganı kaldırmıştım. Bu sefer de her yeri yazıp çizip boyadığından halımda nasibini alıyordu herşeyden sıksık. Babaannemle telefonda konuşurken Çağan'ın yaramazlıklarını anlatıp, sürekli halı sildiğimi söylemiştim. Sağolsun 2 hafta kadar önce bu pikeyi almış bana, süper bişey çünkü toplanmıyor, aynı zamanda çok kalın olmadığı için makinada da kolayca yıkanabiliyor. Tatlı fıstığım, tontik babaannemin ellerinden öperim, Çağan Paşa dün akşam yeşile boyadı pikeyi ama umurumda değil :))) nasılsa yıkanıyor kolayca.

Daha sonra, bebeklerimizi sallayıp uyutmaya çalıştık, karınlarını doyurduk, Uyuyunca da koltuğa yatırıp üstlerini örttük.
En sona küplerimiz kalmıştı, benim pişen yemeği kontrol etmem gerektiği için oğluşu biraz yalnız bıraktım küplerle içerden neşeli sesleri geliyordu. Yanına gittiğimde ne göreyim, 8 tane küp blok, 4 farklı renkteler. Oğlum renklerine göre gruplamış aynı renkte olanları iç içe koymuş, bana gösteriyor. Sen harikasın dedim ve alkışladım.  Sonra iç içe koyma oyunu oynadık. 3 ile başladık 8 e kadar hepsini tekrar ederek koyduk ve oyunu bitirdik. 


Saat geç olmasına rağmen uyumayan oğlunuz varsa, alıp duşa sokuyorsunuz. Bu gecede çoğu gecede olduğu gibi duşa gittik, giyindikten sonra sevdiği kitaplardan birini eline verdim, karıştırırken bakarken uyuduğunda saat 00:15 di sanırım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.
Sevgiler
Nana