19 Nisan 2012 Perşembe

Kangurum! Shopping Bag

İnternet alışverişinde varılabilecek en son noktada olduğumu düşünürdüm hep, meğer yanılıyormuşum. En çok ihtiyacım olan şeyi bildiğim halde kulak ardı edip kullanmıyordum. İlk denemeden sonra yıllardır kendime ne kadar eziyet ettiğimi anladım. 

Evet market alışverişi, gitmesi zor geldiği için internetten çorap bile aldığımı biliyorum ama niye o patatesleri, soğanları almak için onca zaman ayırıp, birde onları üstüme yük edip getiriyormuşum bilemedim. 
Prensesimiz Selinsu ve Kanguru Paketleri

Can kardeşim, Baharcanım geçen gün Real 'de gezinirken Iphone'dan yaptığı alışverişi anlatmıştı bana. Sadece sebzeleri Real'den almış, diğer herşeyi Kangurum'dan, eve gittikten bir süre sonra onlarca poşet getirilmiş, sevgili migros'un kangurusu tarafından, aman tanrım ben bunca zaman neredeydim. 
                                                 

Önceki gün, oğluşun sütü bezi bitmişti, her zaman e-bebek'ten sipariş ederim, ertesi gün elimde olur. Herhangi bir memnuniyetsizliğimde olmadı bu güne kadar. Hadi dedim şu kangurum'a bakalım, daha önceden üyeliğimde varmış. Önce bebekbezi, süt attım sepete, ardından, sebze, yoğurt derken epeyce eksik kapattım. En son siparişi tamamlarken, sevkiyat saati seçiyorsunuz. 3 seçenek var, öğleden önce öğleden sonra ve akşam saatlerine denk geliyor. İşten eve gidiş saatimide hesap ederek, 3. saat dilimini seçtim 19:30-22:00. Bu arada ödeme seçeneğide şöyle kapıda kk veya nakit ödeme, ya da alışveriş esnasında online ödeme. Kapıda ödemeyi seçtim. 

Akşam yemeğimizi yedikten sonra, oyun oynamaya başlamıştık oğluşla, zil çalıdı. 
Megafondan seslendim,
Kimooo!
Migrosss!
hahahahaaa, benim en az 3 kerede eve çıkarabileceğim kadar poşeti, bir çırpıda getirmiş kanguru.
Hepsini kapıdan içeri bıraktı, sepetinizdeki yerli muzdan elimizde kalmamış alternatifi olan ital muz'u getirdim, istemezseniz geri götürebilirim dedi birde. Aaaa niye götürüyorsun, iyi etmişsiniz götürmeyin dedim kapıda ödedim, bana sadece yerleştirmesi kaldı. 
Oğluşla oyun eşliğinde herşeyi yerlerine yerleştirdik. 

Tüm çalışan annelere, tavsiye ediyorum. 
Kendinizi boşa yormayın.

Atın sepete sebzeleri, etleri, balıkları, içecekleri, kanguru taşısın evineze ;))

SEVGİLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.
Sevgiler
Nana