16 Mart 2012 Cuma

Çağan'ın mı? Benim mi? Bu Ödev! ;)

Bu sabah eğitim desteği aldığımız öğretmenizin yanındaydık, çok keyifli bir saat geçirdik. Sema hanım'ın bir sonraki derse kadar bize verdiği ödev ise, kendi kitabımızı yapalım aktivitesi. 

Çağan'a daha önce bir boyama kitabı yapmıştım ama bu sefer oğluşla birlikte yapacağız. Az evvel, ofisten arkadaşım Hakan ile  Meteksan Book Store'a gittik ve gerekli mukavvayı aldık. Sağolsun Hakan dayısı mukavvamızı uygun ölçülerde kesip uygulamaya yapmak için hazır hale getirmemize yardımcı oldu. Hafta sonu evde cümbüş var, bakalım ortaya ne çıkacak, Pazartesi sizlerle paylaşırım.

Pazartesi dedim ama günlerden Perşembe olmuş, kusura bakmayın.

Bu arada Cumartesi günü, ananemizin evinden materyal bulamayınca onun alt komşusu oğluşumun Nurdan babaannesinin evini talan ettik, bir miktar malzeme bulduk ama yeterli olmayınca bana Bursa Kumaş Pazarının yolları göründü. Birsürü kumaş alıp eve döndüm, sağolsunlar kumaşçıdaki amcalar oğlum için bir çok parçayıda para almadan verdiler.

Çağan Makastan çok hoşlandı, ben makası elimden bırakır bırakmaz o saldırıya geçiyor. Sanırım ona göre makaslardan alma zamanımız gelmiş. Her gün bir sayfa yaptığımız kitabımızın parçaları sırasıyla aşağıdaki gibi,

 

 
Kitabımızın adı Nana ve Çağan 1 oldu ;)


  
Defnem pazar günü bizimleydi, oda aktivite yapmak istedi ve kızım ve eseri karşınızda

2 yorum:

  1. ah o ödevler :)

    (bu arada gelmişken söylemeden gitmeyeyim, izleyici listemdeki profil resminizi tıklayınca blog adresi çıkmıyor.. tesadüfen izlediğiniz bloglarda "çağan" diye görünce buldum blogu. ayarlarınızı kontrol edin isterseniz)
    sevgiler selamlar

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler,
    blogunuzu çok severek takip ediyorum.
    Sevgiler bizden

    YanıtlaSil

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.
Sevgiler
Nana