20 Mart 2012 Salı

Ayakkabı Aşkına

Çocukluğumda mevsimine göre değişen ama tekrar eden mevsimlerde hep tek tip ayakkabı giymiş olmamdan mı kaynaklanıyor bilmem ama ben değişik ayakkabıları seviyorum. 

Baharda kırmızı ya da beyaz bantlı babet, yaz aylarında ceyo terlik, kışın kırmızı çizme ve birde o püsküllerini koparasım gelen, klasik George Hogg, okul ayakkabısı.

Öğrencilik yıllarımda da arkadaşlarımla çarşı pazar gezerken hep ayakkabıcılara girerdim, ayakkabı vitrinlerine bakmak çok keyif verirdi. Vitrinlere bakarken kendi ailemin standart ayakkabılarından ne zaman kurtulacağımı düşünürdüm. O zamanlar okul bitip çalışmaya başlatınca kendime heray bir ayakkabı alıcam hayaliyle yaşardım. Tabi çalışmaya başlayıpta hayatın gerçekleriyle yüzleşince bu isteğim içimde kaldı ama yinede arada kendime ayakkabı almıyorum değil hani.

Birgün üşenmezsem ayakkabılarımın fotoğraflarını çekip burada paylaşırım.

Fotoğraflar ya ofisimde, ya da evimin koridorunda çekiliyor, ikisininde ışığı iyi sayılmaz, yaz gelsinde birazda dışarda çekelim di mi?



Hotiç'ten aldığım Platformlu çizmelerim
Çok rahatlar, bütün bir gün onlarla sağa sola koşturabiliyorum, onları çok seviyorum çünkü giydiğim zaman boyum inanılmaz uzuyor, 12 cm yüksekliği var
----------------------------------------------------------------------- 
Topuklu bir gir günün ardından, ayakları rahatlatmak gerekebilir, Oxford ayakkabılar imdada yetişir.
---------------------------------------------------- 
Bambi'den aldığım bu terlikleri çok seviyorum, rahat olduğu kadarda şık,eşiminkini nerden aldığımız hatırlayamadım.
----------------------------------------------------  
Ebru'nun düğününde Park Bravo'dan aldığım saten elbiseye kombinlediğim, Nine West saten ayakkabım.
----------------------------------------------------   
Nine West Falcoin Sandal

 
Hem gece hemde gündüz kullanılabilecek cicilerimi alırken, 2012'de çok trend bir renk olacağını bilmiyordum, açık ucu uzunca giydiğimde parmağımı acıtıyor ama yinede onlardan vazgeçemiyorum.
----------------------------------------------------    

2009 'da bebekcanımı beklerken, Elif'in Londra'dan getirdiği yağmur çizmelerim.
-----------------------------------------------------------------------
Terlikler CUMPA'dan = Cuma Pazarı ;))
Halamın bahçesine çıkan kapının önündeki terlikleri ayağıma geçirip ağaçlardaki meyvalara bakmaya çıkmışken hesapsız çekilmiş bu fotoğrafıma  kardeşimin yaptığı yorumu paylaşmak istedim sizlerle ;))
Musa Copur terlikler bahceden, sweet benden, etek is yasamindan aliskanlik olsa gerek cok resmi kacmis koleksiyona:) gozler kapali magrur tebessum icin diyecek yok... sweeten hatrina 10 uzerinden 9 veririm:):) 
----------------------------------------------------------------------- 

 

Nine West
Vakti zamanında bu ayakkabıyı çok beğenip aldım ama üzerine giyecek kıyafetim yoktu, epey sonra Mangodan Gri bir elbise almıştım bu ayakkabı için.
-----------------------------------------------------------------------  
Hotiç Porte Yağmur Çizmesi
Benimkisi Lacivert - Mavi arası bir renk, bileğe kadar olan kısmı lastik üst tarafı deri bu akşam sizin için giyip fotoğrafını eklerim.

----------------------------------------------------------------------- 


Leopar'ın şıklığı, ne ara 3 tane olmuş anlamadım ;))



Charles & Keith'den aldığım Gri-Yeşil arası tuhaf renkteki botilerim ;))

Devamı için Ayakkabı Aşkına2

-----------------------------------------------------------------------  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.
Sevgiler
Nana