16 Kasım 2012 Cuma

Ayakkabı Aşkına 2

Çok yoğun olan iş ve ev yaşamımdan dolayı bloguma pek zaman ayıramıyorum. Son zamanlarda en çok neler okunmuş, en beğenilen yayınlarım hangileri diye istatistiklerime bakınırken anladım ki benim gibi ayakkabı aşığı olan okur sayım çok fazlaymış.
Çok sevgili arkadaşım Zelişe mütemadiyen linkler gönderip ayakkabı yorumlarını alırım. Kendisi bir kerede hiçbirinden vazgeçemeyip beş çift ayakkabı almışlığıma şahittir ve ne kadar aşık olduğumu iyi bilir. En son dün gönderdiğim linkten sonra, az önce almadın dimi artık yeter deyince üzüldüm bu bağımlılığıma, neden kendimi kontrol edemiyorum. Üstüme giyecek pantolon olmasın 500 tane ayakkabım olsun, çok daha mutlu olurdum herhalde. Babam ya da eşim ayakkabıcı olsaydı da çok daha mutlu olabilirdim.

Buda bu hafta aldığım botilerim inanılmaz rahat, 9 cm yüksekliği ve kaymayan bir tabanı var tam anneler için tasarlanmış ;))

Diğerlerinede kombinler hazırlayıp grafiklerini tamamlayınca ekleyeceğim.

Sevgilerimle,

Nana

1 yorum:

  1. Canım benim ayakkabı sevdanı biraz törpülemen lazım artık yoksa Adem batacak :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.
Sevgiler
Nana