5 Mart 2012 Pazartesi

İlk Parmak Boya Deneyimi

Oğlumla Pazar günü aktivitesi olarak resim yapmayı seçtik, çünkü o sabahtan kendisi başlamıştı zaten boyamalara, elindeki pastel boyalarla, dayısının aldığı ayaklı tahtayı karalamış, temizlemesi zor olmadı ama olmayacak yerleri boyamaya başladı şimdiden sonra bir baktım mutfak zeminini yazmış, ardından odasındaki laminantları. Kalemlere alıştırmam birkaç hafta zamanımı aldı, ne zaman eline versem buda ney der gibi bir bakış atıp fırlatıp atıyordu.



Sonunda onları kullanmaya başlamış olması  her ne kadar bana iş çıkarıyor olsada çok mutlu oldum, ve bugünkü aktivitemizi resim olarak seçmemi sağladı kuzucuğum. 

Önce pastel kalemlerle karalama yaptık, daha sonra Sema öğretmeninde önerileri doğrultusunda, Çağan'a parmak boya deneyimini yaşatmak istedim. Mothercare'den aldığım parmak boya kutusunu getirip Çağan'a hangisini istediğini sordum, pembe olanı seçti, geri kalanına byy by yaptı ve kaldırdım. Mama sandalyemizde yaptığımız bu aktiviteye ben başladım, ona nasıl parmaklarımla boya yaptığımı gösterdim, o sadece çok dikkatli seyretti gülücük ve kahkahalar yaptı arada kavanozun içine kadar eğilip boyaya baktı. Elini sokmak istemediği için biraz parmağına boyayı ben sürdüm, rahatsız oldu, ama benim yapmaya devam etmemi istedi, onu korkutmamak için, kısa süren bir aktivite yapıp ellerimizi yıkadık resimlerimizide buzdolabına yapıştırdık. Dünden beri buzdolabındaki resimlerine bakıp mutlu oluyor.

ELC, Finger Paint Bright colours



Daha sonra resimlerinide ekleyeceğim.

Denemelere devam....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.
Sevgiler
Nana