3 Mart 2012 Cumartesi

Kadınların çilesi diyette olma durumu :((

Doğumdan sonraki kilom 85'di ve devamındaki 5-6 ay hiç değişmedi, yükselmediğine şükür ediyorum, geçen hafta oğlum 2 yaşına girdi, doğumun üzerinden 24 ay geçmiş ve ben 18 kilo vererek 67 kiloya gerilemişim. Daha önümde vereceğim 9 kilo var, bir daha hamilelik geçirecek olsam dahi, hayatım boyunca o kadar kilo almamam gerektiğini farkındayım.

Hamilelik öncesinde, puset ittiren kilolu kadınları gördüğümde, içten içe kızardım biraz dikkat etseler verirler diye düşünürdüm, başa gelmeyince anlaşılmıyormuş. Şimdi ise puset ittiren kilolu bayan gördüğümde çektiğim sıkıntılar aklıma geliyor ve Allah yardımcısı olsun diye arkasından dua ediyorum. Tüm annelere ve bebeklerine sağlık diliyorum.

Yaza istediğim kilo ile girmek beni çok mutlu edecek biliyorum ve elimden geleni yapacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.
Sevgiler
Nana