25 Nisan 2011 Pazartesi

Nana ve Çağan Hasta

Mart'ın son hafta sonuna gelen, cumartesi günü kızkardeşim Yıldız, kızı Defneyide alıp Harikalar Diyarındaki Masal adasına gittik, Defne ve Çağan'ın mütiş eğlendiğini, mutlu olduklarını görmek çok güzeldi.

 

Pazar günüde havanın çok güzel olması nedeniyle, bütün kışı evde geçirmiş olmanın sıkıntısını atmak üzere, Yıldız, Defne ve anneannemizi alıp hayvanat bahçesi gezisini organize ettik, hava mükemmeldi, çocuklarını alıp gelen ailelerin akınına uğramıştı adeta.

Hatta gezimiz esnasında çocukluk arkadaşım Oğuz'a rastladık, eşiyle beraber, Çağan'dan birbuçuk ay büyük olan biri kız diğeri erkek, ikizlerine hayvanları tanıtıyorlardı :)) Çok keyifli bir hafta sonu geçirmiştik çocuklarımızla.

Demeye kalmadı o hafta oğluş hastalandı, Dr.Levent'i aradık muayenehanesine gittik, burnu foş foş akan ve hırıltıları olan oğlumun ciğerlerinde antibiotik kullanmayı gerektirecek herhangi bir sıkıntı olmadığını söyledi, onu rahatlatacak iki şurup yazdı ve beş gün kullanın dedi, o beş günde bana ve babasına da bulaşan gribal enfeksiyon günler içinde çağanda şiddetini artırdı azalttı derken, birde baktım 25 gün olmuş, bu süreçte ben ilk hastalığın üzerine iyileşip bir kez daha hastalanmayı başardım ama oğluş bir türlü kurtulamadı, geçen hafta yüksek ateşle acile götürdüm, artık antibiyotik kullanıyoruz. Ama oğluş hala iyileşemedi. Rabbim, Çağan'ıma ve tüm çocuklara sağlık versin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.
Sevgiler
Nana