9 Mayıs 2011 Pazartesi

Anne Günümüzün En Anlamlı Hediyesi

Oğluşla pazar sabahı uzun zamandır beklediğimiz, güneşli bir güne uyandık, hastalığını yeni atlatmış olan kuzucuğumun yüzündeki tebessüm, yerini zaman zaman mutluluk nidalarına bırakıyor, kahkaha ve çığlıklara boğuluyordu, sabahın erken saatlerinde anneciğine bir süpriz olacağını, güzel bir gün geçireceğimizin sinyallerini veriyordu adeta.
İyi bir kahvaltı, biraz oyun, üzerine şekerleme yaptıktan sonra, dışarı çıkmak için hazırlanmaya başladık, çıkmadan önce paşamın karnını doyurduk. Oda ne? daha önce nana, nana, nana, nana olan kadın birden anne, anne, annannanne, anne oluvermiş. Oğlum bana en değerli hediyeyi verdi, bana annelik duygusunu tatırdığı için, oğluma ve babasına minnettarım.
Güneşli bir günde ana-oğul kuşları çok seven oğluş için önce güvercinleri seyre gittik, ardından alışverişe, araba almadan yürüyerek yaptığımız aktivite günümüzde, bebek pusetinin içinden gelen çığlık sesleri dünyanın en güzel melodisini oluşturuyordu.

Akşam masal kitabımızı okuyup uykuya daldıııkkk.

Meleğim benim sen olmasaydın ben asla anne olamazdım. Bana yaşattığı her an için rabbime duacıyım, tüm çocuklara sağlık ver tanrım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.
Sevgiler
Nana