16 Ekim 2012 Salı

Çağan Minnak Yogini

 
Evde neden oyle hareketler yaptığını bu fotoğraflardan sonra anladım. Oğluş okulda ki! Yoga dersinde öğrendiklerini tekrar ediyormuş. Çokda çalışlan okulda öğrendiklerini hep tekrar eder ;)))))))
İnşallah hep böyle azimli olur.



Ders esnasında çocukların neler düşündüğünü bilmek isterdim.







 
 Aaaa oda ne oğluş mekik ve şınav çekmeyi öğrenmiş, ayaklarını havaya kaldırıp birşeyler yapıyor. Bu çocuklara okulda şınav mı çektiriyorlar diye düşünmeye başlamıştım. Taa ki! sıpanın İpad 'den spor derslerini izlediğini görene kadar.
Çağan'ın kullandığı ipad'e kendim için birkaç uygulama indirmiştim. Olurya evde kaza ile spor yapma isteğim depreşirse bana yardımcı olması açısından egzersiz dersleri. Bende o istek hiç depreşmedi ama oğluşa okulda sporu sevdirmeyi başarmışlar, sık sık depreşiyor ve seyredip sonra uyguluyor. ;)))
Bu derslerin çocuk yogası olanlarını bulmam lazım. Zeynep öğretmeniiim bana yardımcı olur musunuz?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.
Sevgiler
Nana