11 Temmuz 2011 Pazartesi

Selinsu 1 Yaşında

Selinsu'yun doğum günündeydik,
Mükemmel planlanmış  bu birinci yaş organizasyonunda oğlumda herkes gibi çok eğlendi,
Babaannesinin bahçeside bu organizasyon için biçilmiş kaftan olmuş.

Organizasyon şirketi çok keyifli süslemişti heryeri, yemekler ise son derece lezzetliydi.

Çocuklar için en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş, oyun alanı, salıncak ve balonlar çikolata ve şekerlemeler ve yüzlerini boyayan bir Palyaço
 Ebeveyinlerde unutulmamış, çok keyifli performans sergileyen, canlı müzik grubu ve ikramlar 
 Çocuklar kadar ebeveyinlerinde eğlendiği, çok güzel güneşli bir gün
Prensesimin Elizin Pastaneleri tarafından hazırlanmış müthiş pastası
 Babasının pastaya olan düşkünlüğünü biliyorum, o koca pastayı tek başına yiyebilir :)) acaba günün heyecanıyla pastadan tadabilmiş midir?


 Çok hoş paketlenmiş yine Elizin tarafından hazırlanmış Bir yaş kurabiyeleride çok lezzetliydi.
 Oğlum çimlerin üzerinde debelenmekten çok keyif aldı, bir ara Hulkiye teyzesi salıncakta sallanırken süt içirdi oğluma ne oyundan eksik kaldı ne yemekten sıpam.

 Selinsu'ya sağlıklı ve sevdikleriyle birlikte uzun bir ömür diledik. Bu organizasyonda, karşılığı ödenemeyecek kadar çok emeği geçen Çiğdem teyzeye de çok teşekkür ederiz. Desteklerini oğluşun sünnet düğünündede bekliyoruz.

2 yorum:

  1. merhaba happy safari play arena oyuncağını ararken blogunuza rastladım.çok güzel bir doğum günü daveti olmuş herşey ayrıntısına kadar düşünülmüş.bende doğumum hrsde yaptım. mahsuru yoksa çocuk doktorunuz kim memnun musunuz? tavsiye edebileceğiniz doktor adları var mı? arkadaşlarınızda çok olunca sormak istedim teşkkür ederim.eda akyol

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Eda,

    Çocuk doktorları konusunda oğluşla benim çok leşimiz var desem, o nedenle tavsiye edeceğim isimlere gerçekten güveniyorum. Güven Hastanesinden ve tüm doktorlarından uzak duruyorum, Güven'e güvenmiyorum yani ;)) Bunun dışında Mesa yeni adıyla TOBB, Medicana, Bayındır hepsini denedim, bi şikayetim olmadı, memnunda kaldım. Am öyle tatlı doktorlarla tanıştım ki isimlerini paylaşmadan geçemeyeceğim.

    Hastalık olmaksızın yaptığımız ay kontrollerimizde ve ufak çaplı hastalıklarda, Batıkent Bilgi hastanesinden Bengü hanıma gidiyoruz dünya tatlısı ve ilgili bir hekimdir. Neredeyse bütün hastane personeli oğlumu tanıyor, çok ilgililer.
    Aynı zamanda Mesa hastanesinde çalışan Dr. Levent Akgüngör ile de görüşüyoruz. Kendisini 24 saat telefonla arayabileceğiniz bir rahatlığa sahiptir.
    Bunların dışında Hacettepeli Hocalardan,
    Çocuk Nörolojisi için Prof. Dr. Haluk Aydın Topaloğlu, Çocuk göz için Prof. Dr. Cumhur Şener ve Çocuk Cerrahisinden (Fıtık Ameliyatı oldu ve Sünnet yapacak) Prof. Dr. İbrahim Karnak.
    Bir Anne olarak sana tavsiyem, çocuğunla ilgili ciddiye alınacak önemsenecek en ufak bir durum oluştuğunda Hacettepe'den ilgili alanın Profesörleriyle görüşmeniz.
    Her zaman yazabilirsin, Ankara'da her alanda Dr. tavsiye edebilirim. Çocuğunu sağlıkla büyütmeni diliyorum ki hiç bu Dr. amcalarla tanışmak zorunda kalmasın.

    YanıtlaSil

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.
Sevgiler
Nana