28 Mayıs 2012 Pazartesi

Köpeğe Kafa Atan Oğlum

Evet Uzunca zamandır yazamıyorum ama, sürekli çantamda gezdirdiğim minik not defterime yazmam gerekenler hakkında küçük notlar koymayı ihmal etmedim. Şimdi fırsat buldukça hikayelerimizi paylaşmaya devam...

Sanırım iki ay kadar önceydi, Oğluşu almaya gittim bu aralar yeni moda, arabaya binmek istememesi. Koltuğa koydum kendini paralamaya ve ağlamaya başladı, tamamen numara farkındayım ama bende tüm gün kapalı kaldığı için tamam deyip indirdim. Bu arada Kreşimizin hemen yanındaki villa moda tasarımcısı Ece Salicinin atölyesi, Oğlum bir süre bahçedeki parmaklıklara sarılıp içerde çalışan amca ve teyzeleri izledi, oraya ulaşamayacağını anlayınca yol boyunca kafasına buyruk gezinmeye başladı hiç müdahale etmedim. Sadece peşinden belli bir mesafede takip ettim.

Köşedeki villanın önünden her geçişte gördüğümüz köpekçik, yerden yüksekliği Çağan'ın boyu kadar ;)) sahibi ile dolaşıyordu. Bizimkisinin hayvan sevgisi ise olabilecek en üst noktada karıncalara bile eğilip del del del diyebilen bir çocuk Çağan.

Haw haw diyerek köpeği gösterdi bana, evet annecim o bir köpek, ne kadarda büyükmüş, sanırım çok mama yiyor, sende mamalarını bitirirsen çok büyüyebilirsin. (Her ayrıntıdan Çağan'a ders vermek bende bir takıntı haline geldi sanırım). Böyle konuşurken arabamızdan epey uzaklaşmışız, sonradan öğrendiğim kadarıyla adı Çiko olan köpek bizi çekiyor o önden, Çağan arkasından bende onun peşinden. Bir süre sonra Çağan'ı geri döndürdüm ama ağlamaya başladı, sahibi Çiko'yu çağırdı, gelince tuttu Çağan sevsin diye! Ama bizimki normal çocuk değil ki tüyleri yoluyor, kuyruğu çekmek istiyor, elini ağzına sokmaya çalışırken sahibi amaaan oğlum tehlikeli sularda yüzüyorsun deyip engel olunca, bizimki sinirlenip koca köpeğe sert bir kafa attı, küüüttt sesi duyunca şok oldum alnı kıpkırmızı oldu ağlıor ama nasıl. Adamcağızda köpeği çağırdığına pişman oldu, bizim küçük canavar oğluşu akıllı uslu minnak bişey sandı tabi ;))

Neyse susturmaya çalışırken bir yandan da arabaya yöneldik bu seferde kreşden arkadaşı oyuncak arabaları ile oynuyordu, yine arabaya binmek istemedi, hadi bir kere izin verdik biraz da Öge abisiyle oynadı bizde annesi ile sohbet ettik. Onlarda gitti biz hala arabaya binemiyoruz. Kreş kapandı öğretmenler gidecek, Çağan Kreşin servisine binmek istiyor, öğretmeni arabamıza binmemizi söyledi, hadi Çağan, Muharrem amcayı yakalayalım arabayla derken ağlayarak zor bindik. 5:30 dan 7:00'ye kadar beni avare etti.

Bir taraftan köpeğe saldırdı, bir taraftan kendine zarar verdi  ama kim tutar Çağan'ı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.
Sevgiler
Nana