28 Mayıs 2012 Pazartesi

Çağan, Rüzgar ve Yağız ile Bağlıca'da

19 Mayıs'da, arkadaşlarımız, İlke & Serap bizi yeni aldıkları evin bahçesinde mangala davet ettiler. Çocuklarımızda aynı yaşdalar toprakla temas etsinler oynayıp sosyalleşsinler istiyoruz. Toparlanıp yola düşdük. Evi yeni aldılar ama henüz içi yapılmadığı için yaşanmayan, bahçesi kullanılan bir piknik evi ;))
Rüzgar ile babası ve Serap'ın çok tatlı bir iş arkadaşı'da vardı, keyifli sohbetler ettik.

Rüzgar, Yağız ve Çağan toprakla oynayıp ağaçları çiçekleri suladılar. Bir ara oğlum çilek toplamış. Babalar ve oğulları mangalın başında nöbet tuttular. İnanılmaz eğlenceli bir gün geçirdik, çocuklarla birlikte.

Babası Çağan'a papatya falı bakmayı öğretmiş, bir ara bana komşu bahçeden kopardığı gelinciği getirdi, nana ahh! Seni seviyorum harika bir çocuksun dedim. Bu övgülere bayılıyor.

Oğlum o günde yine yaptı yapacağını ve suladığı ağaçların dibindeki çamura yatıp debelendi. Eve geldiğimizde ayakkabıların altı bir top çamurdu, fırçayla sürterek çamurlardan zor ayıkladım ;))

Yaz'da geliyor çocukları daha çok bir araya getireceğimizi umuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.
Sevgiler
Nana