1 Ağustos 2012 Çarşamba

Al Ömrüm Senin Olsun


"Ömrüm senin ayaklarının altına kurban olsun"

...ıstırapların en büyüğü ile doğurduğum, sevinçlerin en büyüğü ile kucakladığım,
canımdan can olan evladım, sen benim emeğimsin, güzel günlerim, geçen ömrüm, bütün hatıralarımsın. Sen aynı zamanda ilk acımsın. İyi ve güzel, kötü ve çirkin herşeyin mesuliyetini taşıyorum.

Geldiğin gün başladı göz yaşlarım inceden içime sızmaya, hiç bitmedi endişelerim,
ağlamalarını göğsümde dindirdim geceler boyu ve senin göz yaşların parçaladı yüreğimi.
Senin için dik durdum ve savaştım çoğu kez kendimle çünkü; ben olmazsam, sen eksik olurdun.

Sen bana can yoldaşı oldun, bir sen vardın birde ben.
Biliyorum, sen rabbimin bir mucizesi, bana emanetisin, al ömrüm senin olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.
Sevgiler
Nana