2 Ağustos 2012 Perşembe

Bir Kardeşim Olsun

Zaman zaman, Çağan'a gelecekte olabilitesini hala kafamda tartıştığım bir kadeşinden bahsediyorum.

Bunu yaparken kreşden hamile olan öğretmenimiz Yasemin hanımdan bahsediyorum çünkü onun karnındaki bebeği farkında ve çok seviyor.

Bebeği karnında ve çok yemek yiyor yeterince büyüdüğünde gelmek istediğini söylediğinde gelecek. Sende aynen öyle yapmıştın. Miniminnacık bir bebektin annenin karnında, çok yemek yedin büyüdün ve gelmek istedin.

Sen bir kardeşin olmasını istiyor musun? Eğer bunu gerçekten çok istersen benim karnımdaki o minnacık bebeğe çok yemek yemesi ve büyümesi gerektiğini söylemen gerekir. Bakarsın oda senin yanına gelmek ister ve seninde bir kardeşin olabilir.

Tabi tüm bu hikayeleri anlatırken hala kafamda soru işareti olan 2. olsa mı olmasa mı sorunundan haberi yok.

Ama aşağıdaki minnaklara bayıldım.


+ Sence canavar diye bir şey var mı? Bana öyle söyledi büyük çocuklar.
- Korkma ben yanındayım.

  Seni onlardan korurum.
  Hem bak bu masalda da canavarı yenen bir çocuk var,
  ben de öyle olurum.
+ Sen korkmuyor musun?
- Sol omzuma yattığın sürece hayır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.
Sevgiler
Nana