25 Şubat 2013 Pazartesi

Angry Birds Birthday Party

Oğlum 3. yaş Günün Angry Birds temalı pasta istedi haliyle tüm konsepti ona göre ayarlamak için yoğun bir çalışma yaptım. Birçok parti malzemeleri temin eden yere ulşatım ama hiçbirinde angry birds temalı parti malzemesi yoktu. Bende kendi emeklerimle birşeyler yapmaya çalıştım. Bakalım beğenecek misiniz?
 
Kostüm;
Terzimin emeklerine sağlık ona yurtdışı bir siteden bulduğum kostümün resmini küçücük bir telefon ekranından gösterdim o bana bu harika kostümü 2 gün sonra teslim etti.
 
 
Angry Birds Temalı Balonlar
 





 

 
Bu balonlardan yapabilmek için balon üzerine yapıştırmak için stikerlar hazırladım. Grafikleri ekliyorum.


 
Afiş;
Parti alanına asmak için büyük bir afişi bastırdım. 
Örnek olması açısından başka bir iki resim koyuyorum. 
 

 
 
Kitap Ayracı;
Çocuklara hatıra kalması için minnak masal kitapları alıp aralarına angry birds kitap ayıracı hazırladım, çocukların mutluluklarını gözlerinde görmek hiçbirşeye değişilemezdi.
 
Birthday Parti Yazısı;
Herbir Harfin yanında başka bir Angry Birds karateri vardı.

 
 
Pastalarımız;
Her iki isteğimizide tarif ettiğimizden çok daha iyi yaptığı için; pastalarımızı yapan Ali usta'ya sonsuz teşekkürler.
 
 
Kereşe giden pastamız

 
Bu ikincisi ise dostlarla yaptığımız kutlamanın pastası.
 
Kutlama Görüntüleri;


 
 

_______________________________________________________________________________


 


 

 
 
 
 


2 yorum:

  1. Harika fikirler bunlar bayıldım

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Siz de mükemmel bir annesiniz bloğunuza bayıldım.

    YanıtlaSil

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.
Sevgiler
Nana