25 Eylül 2012 Salı

İki Renkli Ayıcık Kurabiyelerimiz

İletilerimi görenler Oğlumun mutfaktan hiç çıkmadığını düşünecekler. Hafta sonları oğluşa yemek yaptırıp, hafta içi yediriyorum. Ne acımasız anneyim dimi?

Şaka bir yana, hafta sonları mutlaka birkaç etkinlik yapmaya çalışıyorum, birlikte bir mama yapıyoruz Çağan'ın deyimiyle.

- Bugün seninle yemek yapalım mı oğlum?
-Heeeyyy!
-Peki ne yapalım? Ne istersin?
-mmmmm
-anlamadım annecim ne istedin?
-mamaaaaa.

İşte konuşmaya ne kadar teşvik edersem ne kadar çok konuşursam konuşayım, oda o kadar az ve kestirme cevap veriyor. Geçtiğimiz hafta kuzeni oğlumla oynamaya geldi. Bende ikisini bir arada tutacak bir aktivite yapayım ama eğlensinler istedim ve onlarla birlikte kurabiye yapmaya karar verdim.  Mutfaktaki hızlı bir hazırlığın ardından onları oyun odasından alıp mutfağa getirdim. Önlük taktık ellere eldiven derken hamuru yoğurmak çok hoşlarına gitti. Hamurdan şekilli kuarbiyeler ortaya çıkmaya başladıklarında ise inanılmaz mutlulardı. Pişmesini fırının önünde sabırsızlıkla beklediler.
İşte iki renkli ayıcıklı kurabiyelerimiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.
Sevgiler
Nana