12 Eylül 2012 Çarşamba

Prof. Dr. Saadettin Kocatürk

Ankara Üniversitesi Fars Dili ve Edebiyatı Anabilim Dalı’ndan

Prof. Dr. Saadettin Kocatürk
 
        
 
 
Bugün öğlen arasında kampüsteki çimlere yayılıp kahvemi yudumlarken güneşte içimi ısıtıyordu, çok güzel bir saat'ten sonra ofisime döndüğümde koridordaki koltuklarda bekleyen bir beyefendi gördüm ve yöneldim.
Merhaba deyip kendimi takdim ettim niçin geldiğini paylaştı ve odama buyur ettim. Görüşmek istediği hocamın şehir dışında olduğunu ve kendisine birşeyler ikram edebileceğimi söyledim. Kendisi büyük bir nezaketle kabul etti ve sohbete koyulduk, yaklaşık bir saat süren bu sohbet inanılmaz lezzetliydi desem yeridir. Paylaşımlarından, nasihat ve dualarından nasiplendiğim kişi Prof. Dr. Saadettin Kocatürk'tü.
Kendisine bu tesadüfi tanışma ve hoş paylaşımları için teşekkür ederim. Mutlaka yazdığı kitaplarınında tadına bakacağım.
  • MEVLÂNÂ'DA VARLIK, İNSAN, AŞK ve ÖLÜM TEMASI
  • GÜLŞEHRİ ve FELEK-NAME
  • MEVLANA DİVAN-I KEBİR
  • ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.
Sevgiler
Nana