11 Ocak 2013 Cuma

Emek isteyen işleri severim

Ev Dekorasyonları ile alakalı işlerden büyük keyif alırım, hatta bütün işlerimi bırakıp kendime bir atölye açıp farklı işler mi yapsam dediğimde oluyor bazen. Biri benden şu aşağıdaki işleri istese büyük keyifle yaparım. 

Geçenlerde çok severek takip ettiğim Annekaz'ın sayfasında aşağıdaki ilk dekorasyon örneğini görünce; yanına böyle bir tuvalet kağıtlığı'nın da çok yakışabileceğini düşündüm ve sizlerle paylaşmak istedim. 


Ankara'da yaşayanlar için; çok beğendim ama o kadar yetenekli değilim bana yardım eder misiniz? ya da bu değil ama mutfağıma şunu istiyorum, kızımın odasına bunu istiyorum derseniz seve seve ben ve deneyimli ekibim yardımcı olmaya hazırız. ;))

İletişim kurmak için tıklayın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz en kısa zamanda yayınlanacaktır.
Sevgiler
Nana